HTML

Csak a teknős olyan pöttöm

Volt nekem gimis koromban egy spirálfüzetem, amibe mindenféle marhaságot firkálgattam; éppen hogy verset nem írtam. Hát ez a blog pont ilyennek készül: mindenféle marhaságok, meg amik eszembe jutnak és ha lesz is benne vers, tutira nem én fogom költeni.

Friss topikok

  • Bokortalan Lajtalan: Első! (2010.05.01. 01:41) Furcsa magasban
  • a babád: Megfertőztél. :o( (2008.05.24. 00:02) Agyrákot kaptam?
  • csipike: Kiváló ötlet. Csináljon apuka is egyet. :-D Apukának úgyis újabb képei vannak a gyerekről, mint an... (2008.04.16. 14:18) Iwiw

Álmot láttam, baszki!

2008.04.20. 07:29 :: leha

Álmodtam. Nem nagy dolog, minden éjjel szoktam ... csak nem szoktam rá emlékezni. De most ...
Valami kastélyban voltunk, ami egy híres akárkié volt. A figura valami építész volt, aki kitalálta, hogy lehet tufából komoly, tartós, teherbíró cuccokat építeni. És álmomban volt a tufának valami nagyon tudományos neve, ami hasonlított a fuxiára, de nem az volt. Ébredéskor még lángoló betűkkel lobogott a homloklebenyemen, mint ez a név itt: Anette Laboux, de mire elindultam, husss ...
A híres ember ezzel a húzásával akkora szakember lett, hogy rögtön a balatonkenesei házakért felelős miniszteri biztossá nevezték ki ... az ezernyolcszázas években.
Ja, és volt ilyen repülés-szerű is. Sikerült ennek a régi nemesi kúriának a teljes északi szárnyát egyetlen lépéssel bejárnom. Nem nehéz, sőt! Az ember lép egy nagyot és közben mindig csak arra figyel, hogy még tíz centivel hosszabb legyen az a lépés ... meg még tízzel ... meg még tízzel ...
Lehet, hogy ebből messzemenő következtetéseket kéne levonnom?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakateknosolyanpottom.blog.hu/api/trackback/id/tr67433604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása