HTML

Csak a teknős olyan pöttöm

Volt nekem gimis koromban egy spirálfüzetem, amibe mindenféle marhaságot firkálgattam; éppen hogy verset nem írtam. Hát ez a blog pont ilyennek készül: mindenféle marhaságok, meg amik eszembe jutnak és ha lesz is benne vers, tutira nem én fogom költeni.

Friss topikok

  • Bokortalan Lajtalan: Első! (2010.05.01. 01:41) Furcsa magasban
  • a babád: Megfertőztél. :o( (2008.05.24. 00:02) Agyrákot kaptam?
  • csipike: Kiváló ötlet. Csináljon apuka is egyet. :-D Apukának úgyis újabb képei vannak a gyerekről, mint an... (2008.04.16. 14:18) Iwiw

Iwiw

2008.04.16. 11:56 :: leha

Van nekem egy gimnáziumom, amibe jártam. XXI-századi blogolvasó magyar embernek nem meglepő, ha azt mondom, hogy van ennek az iskolának wiwes regisztrációja. Talán arra sem sokan kapják fel a fejüket, hogy ha azt mondom, nem is egy, de mindjárt kettő. Nyilván egyiket sem az önkormányzat, vagy az igazgató(nő) intézte.
Vannak mindenféle csoportosulások kocsma, sport, iskola, diploma, vezetéknév köré. Az mondjuk már leveri a villanyt, amikor pl a "Juliskák és Mariskák klubja" bejelöli Andreát ismerősnek (megtörtént, csak más nevekkel).
Külön csoport, de szintén népes, akik wiwes regisztrációt hoznak létre kutyájuknak, macskájuknak, papagájuknak, 1 hetes újszülöttjüknek, de felteszek egy alighasznált tibicsokit bármi ellenében, hogy ha nagyon akarok, motorcsónakot is találnék.
De ami miatt bevérzett a szemem: elvált anyuka regisztrálta a gyerekét, majd kitöltötte az adatlapot egyes szám első személyben. És akkor most? Apuka csináljon egy ugyanilyet? Mert miért ne? Persze nem, mert szánalom az egész. Meg igazából már régen töröltem volna magam a wiwről, ha Tóta W. nem teszi meg egy nappal korábban és nem írja meg a blogjában.

1 komment

Címkék: wiw

A bejegyzés trackback címe:

https://csakateknosolyanpottom.blog.hu/api/trackback/id/tr76428066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csipike 2008.04.16. 14:18:02

Kiváló ötlet. Csináljon apuka is egyet. :-D Apukának úgyis újabb képei vannak a gyerekről, mint anyukának. :-)
süti beállítások módosítása