HTML

Csak a teknős olyan pöttöm

Volt nekem gimis koromban egy spirálfüzetem, amibe mindenféle marhaságot firkálgattam; éppen hogy verset nem írtam. Hát ez a blog pont ilyennek készül: mindenféle marhaságok, meg amik eszembe jutnak és ha lesz is benne vers, tutira nem én fogom költeni.

Friss topikok

  • Bokortalan Lajtalan: Első! (2010.05.01. 01:41) Furcsa magasban
  • a babád: Megfertőztél. :o( (2008.05.24. 00:02) Agyrákot kaptam?
  • csipike: Kiváló ötlet. Csináljon apuka is egyet. :-D Apukának úgyis újabb képei vannak a gyerekről, mint an... (2008.04.16. 14:18) Iwiw

ma elkészültem

2010.03.09. 22:55 :: leha

Van bajom mostanában elég, de azért igyekeztem méltósággal viselni. Végül is nagyjából sikerült. Most mégis úgy elküldenék valakit a kurva anyjába. Pont aszondja itt valaki a Duna tévén, hogy Bokros Lala szerint karcsúbb állam kell ... hát ja.

Kivettük nagyobbik lányomat a bölcsiből, mert nem volt értelme. A két hónap alatt, amíg oda járt, kétszer (egészen pontosan kettő alkalommal) voltak kint az udvaron. Aztán abból is elég volt, hogy minket megkért a gondozónő, hogy ne hozzuk, amikor kicsit szipogott, ellenben volt gyerek a csoportjában, aki simán bent volt álig lógó takonnyal. Mondjuk segond, mert volt olyan is, hogy nem vittük be vagy két hétig (mert taknyos lett, de se láz, se semmi), csak azért, hogy rendbejöjjön és kaphasson oltást, majd mikor ez után bevittem, figyelmeztetett a gondozónő, hogy hozzunk orvosi igazolást, miszerint nem beteg. Persze; egy egészséges gyerekkel (meg egy mindenperces kismamával) megyünk orvosi váróba bacit gyűjteni ...

Na, ezzel a libával (gondozónő) lehetne kezdeni a karcsúsítást

Aztán ha már kivettük, kiderült, hogy erős túlfizetésben vagyunk. A rendszer úgy néz ki, hogy pl a januári bölcsi díjról kap az ember egy "sárgacsekket" és azt be kell fizetni a postán. Nem, netbankos átutalás nem játszik, mert a pénz az önkormányzathoz folyik be és ők valószínűleg nem kommunikálnak a bölcsivel (vagy mittomén), mert a feladóvevényt be kell mutatni a bölcsiben. Namost valószínűleg ennek a nyögvenyelős rendszernek a hozadéka az is, hogy ha az előre befizetett díjat nem használod fel (mert beteg a gyerek és nem megy bölcsibe pl), akkor azt majd csak két hónap múlva bírják jóváírni. (Amikor kivettük a bölcsiből, éppen akartak adni egy 5e ft-os csekket, miközben kb 10e ft-os túlfizetésben voltunk).

Aki ezt így kitalálta és döntési helyzetben ezt eltűri, na azt is szélnek lehetne ereszteni.

Aztán ha már megkaptuk a pecsétes papírt, hogy 10 ronggyal jön nekünk az önkormányzat, be is sétáltam, ahol a megfelelő ügyintéző azt bírta mondani, hogy menjek vissza két nap múlva, mert 4 embernek kell a papírt aláírni ahhoz, hogy ezt a pénzt felvehessem. Érted? A bölcsiben két gondozónő vezeti a"jelenléti ívet", a bölcsőde-vezető nyilván ellenőrzi őket; szerintük nekünk ennyi pénz jár. Akkor mi a péknek van szükség négy olyan léhűtő aláírására, aki jó eséllyel azt sem tudja, hol van ez a bölcsi?

Na ebből a négyből legalább három biztosan élősködik.

Aztán gyűltek a másik irányból is dolgok. Volt dolgom sajnos az egyik munkaügyi központtal. A munkaügyi központ (Budapesten) 3, vagy 4 kerülethez tartozik. Nincs központi helyen ... mondhatnám azt is, hogy kurvára kint van a picsában. Rendelési időben általában úgy néz ki, hogy ha valaki reggel 9-kor meghalna, délután fél 5-ig nem dőlne el, annyian vannak.

Aki ennyi kerületre szervezett egy központot ilyen kis váróval (és kevés székkel), aki azt a helyszínt találta neki, aki szerint ez így jó, azt megint ki kéne rúgni a fenébe.

Amíg vártam a tömegben, egyszer csak hallom, hogy "Margitgám gyere már, mert itt van ez a néger és nem akarja megérteni, hogy ... stb". Szóval a fentebb megénekelt tömegen keresztül üvöltve négerezik az egyik sutyerák ügyintéző ... naná, hogy később hozzá kerültem ... naná, hogy "elfelejtette" említeni, hogy az egyik hiányzó igazolást máshonnan is beszerezhetem, nemcsak a korábbi munkahelyemről, ahonnan elég rossz szájízzel jöttem el.

Szerintem ezt a vén ribancot is ki lehetne lőni valahova.

Később megtudtam, hogy az igazolást a nyugdíjfolyósítótól is megkaphatom, hát ma elmentem oda. Kértem igazolást arról, hogy az elmúlt 11 év alatt mind a 7 munkahelyem fizetett utánam járulékokat. És akkor most nagy levegő ... Az ügyintéző azt bírta mondani, hogy az igazolások 22 munkanap (nem nap, hanem munkanap) alatt készülnek el. Segítek, ez kb egy naptári hónap. Há' hogy a k@#!%stenbe?!

És akkor itt már nem tudom, hogy hány embert kéne kirúgni a francba és felvenni egy harmadéves informatikust, aki ír nekik egy selectet ...

Szólj hozzá!

Címkék: szégyen gyalázat

A bejegyzés trackback címe:

https://csakateknosolyanpottom.blog.hu/api/trackback/id/tr131827225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása