HTML

Csak a teknős olyan pöttöm

Volt nekem gimis koromban egy spirálfüzetem, amibe mindenféle marhaságot firkálgattam; éppen hogy verset nem írtam. Hát ez a blog pont ilyennek készül: mindenféle marhaságok, meg amik eszembe jutnak és ha lesz is benne vers, tutira nem én fogom költeni.

Friss topikok

  • Bokortalan Lajtalan: Első! (2010.05.01. 01:41) Furcsa magasban
  • a babád: Megfertőztél. :o( (2008.05.24. 00:02) Agyrákot kaptam?
  • csipike: Kiváló ötlet. Csináljon apuka is egyet. :-D Apukának úgyis újabb képei vannak a gyerekről, mint an... (2008.04.16. 14:18) Iwiw

Nem beszélnek!

2008.01.30. 13:25 :: leha

Ültünk a villamoson a fiammal. Van neki macikája. Azonos típusból három is. Az egyik mégis kedvencebb, talán a ruhája miatt, amit a nagyanyja varrt neki. Meg persze van még egy rahedli plüss firlefranc is patkánytól macskáig, nyúltól medvéig. Nos, ez a kedvenc az, aki mindig és mindenhol vele van. De komolyan mindig.
Kérdeztem a villamoson:
- És a többi macika?
- Otthon vannak.
- És nem unatkoznak?
- Nem, nagyon jól érzik magukat.
- Mondod ezt te, de ha őket kérdezném, mit mondanának?
Rövid szünet, megértő mosoly:
- Apaaaa! A plüss állatok nem tudnak beszélni!

Szólj hozzá!

Címkék: gyerekszáj

A bejegyzés trackback címe:

https://csakateknosolyanpottom.blog.hu/api/trackback/id/tr39317800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása