HTML

Csak a teknős olyan pöttöm

Volt nekem gimis koromban egy spirálfüzetem, amibe mindenféle marhaságot firkálgattam; éppen hogy verset nem írtam. Hát ez a blog pont ilyennek készül: mindenféle marhaságok, meg amik eszembe jutnak és ha lesz is benne vers, tutira nem én fogom költeni.

Friss topikok

  • Bokortalan Lajtalan: Első! (2010.05.01. 01:41) Furcsa magasban
  • a babád: Megfertőztél. :o( (2008.05.24. 00:02) Agyrákot kaptam?
  • csipike: Kiváló ötlet. Csináljon apuka is egyet. :-D Apukának úgyis újabb képei vannak a gyerekről, mint an... (2008.04.16. 14:18) Iwiw

Szükség van egy kertesházra!

2008.09.26. 07:53 :: leha

Kell egy kecó, aminek van kertje ... nem kicsi, mert kezd ez a város a benne lakókkal együtt nagyon az idegeimre menni.

A hajam kihullik Kőbányán a szájbavert maláta szagtól. Amikor beköltöztünk nyáron, semmit nem lehetett érezni belőle. A következő tavaszon éreztük először, azóta viszont pár naponta mindig visszatér. Én Egerben a dohánygyári oviba jártam, a dohányfermentáló szagától (amíg volt) mindig nosztalgikus érzéseim támadtak, de ez a kocsmapadlóra locsolt sörre emlékeztető szag ...

És a zaj. A babám szerint sokkal csendesebb környék, mint pl Csepel, ahol előtte laktunk. Biztos, hogy a többi lakó zaja kevésbé zavaró, de pár hete - amikor még K meleg volt és csak nyitott ablaknál lehetett létezni - este 10 után az erkélyen teregetve olyan zajterhelésben volt részem, hogy csak na! Mert az fux, hogy amikor megy valami film, nem egy modern airbus fog elhúzni felettünk, hanem valami széttaposott hajtóművű tupoljev, tehát jó 2 percig nem hallunk mást. Aztán ha a repülő elment, máris meghallhatjuk, hogy a BKV éjszaka már nem az új volvókat, hanem még Kádár idejéből ittmaradt zajos, magaspadlós ikarusokat közlekedtet a 85-ös vonalán.

Aztán, ha nyárestén két utcával arrébb (az első családiházas utca a lakótelep mellett) lagzi van, egész Óhegy élvezheti a kitűnően hangosított hakni-zenekart éjfélig (rájuk hívtuk a rendőröket).

Nem is beszélve a wannabe megasztáros picsáról, aki a szemben lévő házban egész nyáron nyitott ablaknál énekelt hamisan ... és semmit nem fejezett be.

Elfeledkezhetnék a lépcsőház-szomszédokról, akik közt ugyan vannak jófejek is, de ha egyszer rájövök, hogy ki az a büdösköcsög, aki egész köteg újságot dob a kukába, amikor 50 méterre van a szelektív hulladék gyűjtő ... ááááh!

Ez a lakókörnyezetem. A többit, Budapestet, a BKV-t, a pestieket (tisztelet a kivételnek) úgysem tudnám kikerülni, hisz itt dolgozom a nagyfaluban, de legalább hazaérve kipihenhetném őket.

A következő postnak az ingatlanosokról kéne szólnia. tisztára olyan balfasz társaság, mintha állami alkalmazottak lennének.

Mindjárt, csak lusta vagyok

Szólj hozzá!

Címkék: elmélkedés

A bejegyzés trackback címe:

https://csakateknosolyanpottom.blog.hu/api/trackback/id/tr53681373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása